Idemo na jedno putovanje…

6 05 2016

…da, da… dobro ste čuli. Ja krećem, a vi… kako hoćete. 😀
Mislim da će nam biti zanimljivo.

Ahahaha !!! Vi ćete sjediti u vašim foteljama, na stolicama, a neki će i ležati, možda i negdje u prirodi, čitajući… a ja ću se potruditi da vam pružim dovoljno zanimljivog štiva, na nekako malo drugačiji način, nego što imate priliku čitati na mnogo različitih mjesta…

O čemu ja to pričam? Kakvo putovanje… kakvi bakrači?

OMIMG_20160430_080555

E, pa… Ovih dana sam gledao i odlučivao šta i kako u ovoj, novoj sezoni, pravio tabele, kalendare, svaštario i maštario, i na kraju se i sam sa samim sobom dogovorio. I plan napravio šta i kako u sljedećih (skoro pa) godinu dana. I učini mi se da taj plan, naivno postavljen u jednu Excel tabelu, izgleda kao jedan put, pravi put… i tako se rodila i ideja da podijelim sa svima vama sadašnjim (ako je iko ostao?) i budućim čitaocima ovog bloga.

Eto, imaćete priliku da u sljedećih (ko zna koliko) mjeseci čitate o mojim (i ne samo mojim) dogodovštinama, osjećajima, i ko zna šta još, a sve oko i u biciklističkim i trkačim događajima, a što da ne… i treninzima. Nemam namjeru da davim sa svim detaljima i detaljčićima, da kucam milion izvještaja kako je prošao trening, da li sam išao prosjek ovoliki ili onoliki, jesam li potrošio 12 ili 18 litara vazduha, i koje sam patike nosio. Selfiji – ne pada mi na pamet !

Jedna opuštena atmosfera, bez ustanovljavanja kulta ličnosti 😀 Jedan od ciljeva svega ovoga je da se u vama pojavi jedan mali plamičak, koji će vas pokrenuti (može i od nule, što da ne… 😀 od nečeg se mora početi), i pomoći da pomjerite svoje granice visoko, visoko… A ja ću vidjeti mogu li ispuniti sve ono što sam i rekao šta ću uraditi. Jer… „…volovi se drže za rogove, a ljudi za riječ…“

Eto, toliko u uvodnoj riječi… Osim toga, najvjerovatnije ću postaviti i taj kalendar, pa da svi imamo uvid u stanje stvari. Da vidimo od čega sam napravljen, jer, po onom što je planirano, trebali bi biti malo… bolji… izdržljiviji… pametniji? 🙂

Kao što bi rekao onaj jedan neki lik – A SAD ŠOU !!!

IMG_20160429_172227

Kao prvi  kamičak na makadamu mog putovanja, sutra vozim, u odličnom društvu, jedan od breveta u kalendaru, i to onaj najmanji – nešto malo više od 200 kilometara. Malo pentranja biciklom po planinama uvijek dobro dođe. Kneževo mi je nekako uvijek bilo nesimetrično. Do gore 2 sata i četrdeset minuta, a od gore čitav sat i četrdeset minuta. A kad se spustimo, idemo na Kanal. Tamo, na kanalu prema Srpcu, je borba sa psihom i svim onim pravcima od nekoliko (desetina?) kilometara. Uto će i mrak, povratak kući, i zaslužen odmor. A sutradan – ko zna kakvo rano ustajanje, navlačenje patika i pravac na festival dobrih vibracija – naš i vaš Banjalučki polumaraton.

Eto, mislim da je dosta… Izvještaji sa ovog jaaako zanimljivog vikenda slijede…

Do čitanja… 😀 IDEMO !!!

Radnje

Information

One response

13 06 2016
Dejan

SUPER, jedva čekamo.

Ostavite odgovor

