Sa zimom i biciklom na posao

13 02 2015

Ima jedna dječija pjesmica…

 

Zima, zima – e, pa šta je,
ako j’ zima, nije lav!
Zima, zima – pa neka je,
ne boji se ko je zdrav!

 

Nije ni zima toliko loša, postali smo prijatelji, još poodavno. Bicikl i zima idu jedno drugom pod ruku. Kažu. Da, kažu, ali i dokažu… 🙂

Prije neki dan naletim na jednu zanimljivu (biciklističku, naravno) inicijativu – Dan Zimskog Odlaska Biciklom Na Posao, ili na engleskom Winter Bike to Work Day, i na njoj taster – I am in ! Commit to Ride. Pritisnuh ga, priupitaše me za par informacija oko lokacija koje ću voziti danas, izračunaše da od kuće do mog posla imam cca 5 km, i poželješe sve najbolje…

Meni i još nekoliko hiljada njih.

Kasnije pogledah, kad u mom gradu se još troje obavezalo da će baš danas, u petak, 13.-og 😀 ići biciklom na posao. Sjajno !!!

Meni nešto i nije bio problem jutros sjesti na bicikl i otići na posao, jer svakako to i radim (skoro) svakog dana. I primjetio sam da mi je zima baš nekako drugačija od ostalih godišnjih doba, čak mi je i prirasla srce. Neki ugođaji se mogu doživjeti samo zimi. Neke slike ostaju u pamćenju dugo, dugo… 😀

winterbiketowork

…a u drugoj polovini ove (poslovne) vožnje, iznenađenje – SNIJEG. Kao da je neko povukao crtu preko jedne raskrsnice, i oprašio malo snijega, podijelio grad, da imam pravi zimski ugođaj. Sa smiješkom pređoh u zimski dio grada. A i srećan sam što prebrojah još četiri traga…

winter_2

 

Eto, toliko…

Samo da kažem da sam se na ličnom FB profilu razjadao da bih se želio upoznati sa ostalo troje hrabrih. I malo kasnije – javio se kolega Srđan. Ha, jedan manje. A ostalo troje?

screenshot

Eto, sad znate šta bi mogli raditi sljedeće godine, 13. februara.

UŽIVAJTE !!!

Radnje

Information

Ostavite odgovor

