Podvlačenje crte

9 08 2013

Mnogi su razlozi da napišem nešto ovako. 🙂

Kao što i naslućujete, vezano je za moje (ne)pisanje na blogu.

Ne, nije me uhvatila kreativna kriza, ima se o čemu pisati, ali…

Prvo da podvučem crtu.

_________________________________________________________________________________________________________________

Tako.

Onako više ne može. Jedan članak u pola godine, ako ne i više. Neki su me priupitali: „…hoće li se još kad šta napisati na blogu?…“, a ja im odgovarao, sa standardnim „…sutra ćemo…“, „…evo iza praznika…“, „…samo da osmislim…“, „…da se utisci slegnu…“. Pa, brate, prevršio si svaku mjeru. Stvarno.

Tako da… sam odlučio da se vratim, kao što je i Džoni uradio. Ali, ja neću svirati, a i mislim da se to nikom nebi svidjelo, nego svaki petak naškrabati po jedan članak, pa ga i objaviti. Jer, sve što se mora, nije teško.

Na kraju ove mini-objave, nemam namjeru da se pravdam, nego da kažem, ukratko, šta je to, u neku ruku, omelo pisanje, i odvuklo energiju u nekom drugom pravcu.

 

Počeo sam da trčim.

Istrčao, tačnije preživio, Beogradski maraton, jedan od najljepših doživljaja u životu.

Pa istrčao i dva polumaratona, Šujički i polumaraton „Stazama Branka Ćopića“. Sutra trčim ponovo.

Bio sam lijen, a ponekad i apatičan.

Bez obzira na količinu ideja, i količinu događaja, nekako mi je uvijek uspijevalo da ne napišem ništa, i da tu „obavezu“ uspješno odložima za sutra, prekosutra…

Ali, nadam se, dolaze ljepša vremena… 🙂

Počeo sam da razmišljam i o drugim disciplinama.

Kao što je ona sa malo plivanja, ohoho bicikla, i dosta trčanja. Znate svi o čemu se radi.

A i o drugim sferama interesovanja. Kao što je fotografija. Očekujte dosta o ovome, posredno i neposredno.

 

Sve u svemu, mislim da će biti zanimljivo.

Stay tuned. 🙂

Radnje

Information

2 responses

9 08 2013
CaraDara

Pitala sam se i ja što te nema 🙂 a onda u jednom članku pomeneš moja 2 omiljena lika i sve ti je oprošteno 🙂 🙂 p.s. trčanje je moja tiha patnja. Jedno vrijeme, davno, oprobala i bilo mi super, a sad mi se ne da u krug, oko parka, a drugačije ne znam. Imaš li kakav predlog?

9 08 2013
zeljkov

🙂
Imam, naravno. Ali, malo strpljenja.
Napravio sam kategoriju – trčanje, ovdje na blogu, pa… će biti veselo.

Ostavite odgovor

