Speed of Life

24 05 2012

Kako napisati lijep uvod za jedan bicklistički dokumentarac. Kao što možete pročitati, ja se nešto i ne snalazim baš najbolje.

A osim toga, u neku ruku sam i uzbuđen, jer mi je ovih 53 minuta pomoglo da shvatim tuđu , a i svoju ljubav prema bicikliranju. I da vidim da u svemu tome nisam sam. Bila nas je puna bioskopska sala, i pljeskali smo na kraju. Osmjesi na licima. Svima nama.

Za sve je bio kriv jedan od naših kolega, biciklista, Tiho. I pokazao je mnogo. I ljubav prema biciklu, i borbu za bicikl, i na koji način tu ljubav prenijeti na druge…

Na kraju, samo da kažem da mi je jako drago što sam u prilici da podijelim ovaj sat vremena sa vama…

Uživajte… 🙂

 

Radnje

Information

5 responses

28 05 2012
nickname

izvrsno!

28 05 2012
zeljko_v

🙂

28 05 2012
HAKER

Ne radi :/
pise video is private

28 05 2012
zeljko_v

Hm, hm, hm…

Izgleda da je autor(i) ovog videa odlučio da, ipak, ne podijeli plodove svog rada sa ostatkom biciklističke, a i ostale javnosti.

Žao mi je. 😦

31 05 2012
Vlado

Svaka cast na postavljenom filmu,vec duze vremena sam imao zelju da ga pogledam 😉

Ostavite odgovor

