Plan treninga za MTB maraton

17 02 2011

Prođe Nova godina, prođe januar, malo se više jelo i pilo, i odmaralo. Malo zbog vremena, malo zbog praznika, malo zbog ljenosti.

Prekjuče mi je bio prvi dan treninga. U stvari, drugi dan. Odnosno prvi dan treninga na biciklu.

Neko bi rekao: “…Pa šta ćeš, budalo stara, na biciklu, po onoj zimi…”. A juče, vozeći, mi uopše nije bilo zima. A ja bi mu odgovorio: “…ne postoji loše vrijeme….postoji samo loša oprema…” Inače, vozio sam malo pokasno, krenuo u 17:30, vratio se u 18:40.

Ma, sve super. Ulica suva, čim se malo izmakneš iz grada, nigdje auta, milina voziti. A mislio sam, ako mi postane hladno, vraćam se. A nije. I želio sam još.

A kakav ja to trening uopšte spominjem. Pa, trening za maraton. I to ne bilo kakav, nego Fruškogorski MTB maraton. Ove godine će se održati 15.maja, i imam namjeru da ga ove godine vozim, i da se, naravno, živ i zdrav vratim. I da ne budem baš zadnji.

Mapa fruškogorskog MTB maratona

Fruškogorski MTB Maraton

Inače, na ovom maratonu se mogu voziti 3 staze. Mala – u dužini od 32 km, srednja – od 56 km, i na kraju velika – ukupno 78 km. Znajući da voziti po brdu nije isto kao voziti po drumu, rekoh, “…moraš se pripremiti…”

A o ovom maratonu ću u nekom drugom postu. Mislim da zavređuje svoje mjesto. Napisaću jedan čalanak, sa “istorijskim osvrtom” na maraton, a drugi, naravo, poslije završenog maratoan, da prenesem utiske.

Da se vratim treningu. kao što se vidi iz dokumenta, ovaj plan treninga se zasniva, ne samo an vožnji bicikla, nego i na grugim sportovima, trčanje i fiskultura. Njihov zadatak je da dopune trening biciklom, i ojačaju i ostale grupe mišića, a tako i njihovu izdržljivost.

Plan treninga za MTB maraton - 12 sedmica

Plan treninga za MTB maraton - 12 sedmica

 

Osim toga, čitav plan treninga se bazira na zonama rada srca. U principu, prije početka, bi se trebala odrediti maksimalna i minimalna srčana frekvencija, odrediti zone, nabaviti pulsmetar, i krenuti u trening,

Link za preuzimanje PDF-a : Trening – MTB maraton

I tako… 🙂  Ja ću po ovom planu trenirati, a možda, i ubacim pokoji komentarčić, nekog doživljaja ili događaja sa treninga…

I za kraj, želio bih da napomenem da sam ovaj plan pronašao na  stranicama MTB.ba foruma, pa ako vas još nešto zanima, posjetite ovaj link: Pripremni trening za brdske bicikliste

Pozdrav… i srećan trening… 🙂

EDIT: Pade mi na pamet, jedna iz Alan Forda: „…ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti…“

Advertisements

Radnje

Information

9 responses

17 02 2011
zeljko_v

…juče trčanje: 5 km – 27 min (5:24 min/km), kod K4…
I nisam bio sam. Na stazi bio još jedan momak i jedna djevojka. I oni trčali.
I bilo malo pokasno… oko 19:45…
A februar je…

17 02 2011
Anjav

Samo ti trci… ako ne pobjedis, sigurno ces izgubiti!

17 02 2011
zeljko_v

🙂

2 03 2011
zeljko_v

…jučerašnje trčanje:8.7 km – tačno 50 min (5:44 min/km)…
…bilo malo prohadnjikavo…
Iznenadio sam se brojem trkača. Jedno 6-7 ljudi je bilo… Fantastično…

30 03 2013
Krešo

Pozdrav,

Kako je bilo sa ovim treningom koji ste pratili? Nisam pronašao neki report, a baš me zanima jer i sam tražim neki plan treninga za MTB maraton. Posjedujem knjigu „The Time Crunched Cyclist“ od autora Chris Charmichela u kojoj iako je namjenjena cestovnim treninzima i utrkama, postoji i dio za kako ameri kažu „Century“ vožnje u koju bi mogo smjestiti i MTB – na neki način. Zanima me ovaj program koji ste Vi slijedili jer sam ga isto pronašao na webu gdje je originalni autor članka to sve još detaljnije opisao.

Hvala!

Lp,
Krešo

3 04 2013
zeljkov

Zdravo, Krešo…

Izvini što malo kasnim sa odgovorom. 🙂
U prvom redu, moram da priznam da ću ovaj odgovor napisati na osnovu ne-baš-tako-skorašnjih sjećanja, tako da ga možeš uzeti sa rezervom.
Generalno, ovaj plan sam ispratio, ali ne u potpunosti, nego samo nekih 50-60%, i mogu ti reći da mi je dosta pomogao, u smislu podizanja nivoa forme, od čistog rekreativca, sa nekih nepunih 2000 km u nogama, do tog nivoa da sam uspio da završim srednji Fruškogorski maraton.
A razmišljajući o njemu, čak i iz današnje perspektive, mogu ti reći da je to bio jedan od najtežih 56 kilometara u mom životu.
Što se tiče samog plana treninga, ja sam, pored bickliranja, odrađivao i trčanje, kao i vježbe gornjeg dijela tijela, koje su mi pomogle da pripremim gornji dio tijela (koji je jako važan, i tek se kasnije pokaže 🙂 ), i koji je omogućio čvrstoću čitavog organizma.
Trčanje mi se toliko svidjelo, pa ga i danas kombinujem u treningu.
I na kraju, moje mišljenje je da se trening režim mora protezati kroz čitavu godinu, i na taj način se obezbjeđuje konstantno napredovanje, doduše kroz jedno duže vremensko razdoblje, bez nekih instant rezultata.
E, da… hemiju ne koristim. Najjače sredstvo mi je CocaCola 0.33 l.
Pozdrav. 🙂

1 08 2013
Tadej

Zdravo.
Prek tvog posta našao sam taj program i ja. Vrlo mi je zanimljiv zbog kombinacije fitnesa, trčanja in bicikliranja. Nisam baš iskusan biciklista, a imam jako velike apetite … 🙂
Da li mi možeš reći, kada si počeo s treningom. Koje je optimalno vrijeme između završetka programa i utrke.
Hvala.
Pozdrav iz Ljubljane,
Tadej

1 08 2013
zeljkov

🙂 Zdravo…

Pomoću ovog programa sam se pripremao za MTB maraton, koji se održavao sredinom maja mjeseca, i koji mi je pomogao, da se kao totalni početnik, pripremim i uspješno izvezem, ovaj nimalo lagan, maraton.
Inače, počeo sam 12 sedmica prije dana maratona, s tim da sam se posljednju sedmicu odmarao, i pojačao unos tjestenine i riže. 🙂
I na maratonu, sve super.

Pozdrav…

1 08 2013
Tadej

Super, hvala za odgovor!
Ja sam sad počeo sa programom za rekreativce, tek toliko da isprobam sistem i tehnologiju. Ni rekreacija više nije jednostavna … treba shvatiti sve garmin naprave, koje su neophodne … 😛
I ako sve ide OK, iduče godine na proljeće počinjem sa programom za mtb maraton. Ako izdržim, treba da sam spreman za utakmicu.
Pozdrav, Tadej

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s




%d bloggers like this: