Bike_Log 1.0

17 01 2011

Ha, ha, ha…

Kad god pričam sa nekim biciklistom, obavezno se potegne i priča o pređenim kilometrima, prošlim sezonama, brzinama, dužinama… Ma, brojevi sve pljušte. “…prošle godine sam izašao oko 7.000…”

Neupućenom uhu se ova priča čini čudnom…

A kako saznati kolilo sam vozio prošle sezone? A budući da sam i sam, ponekad cjepidlaka, rješio sam da i ja vodim dnevnik.

Dosta dugo sam tražio optimalno rješenje taj problem. Instalirao nekoliko programa, na nekoliko foruma našao nekoliko Excel fajklova, kao što je i ovaj moj, i u neku ruku se razočarao. Na neki način svi su imali poneku zamjerku. Jedni su biki komplikovani, drugi su bili preopretećeni količinom podataka i detanja, treće je, opet,, potrebno platiti.

I tako…. Ništa. Ima jedna stara narodna: “…u se’, i u svoje kljuse…” .

Jedan pogled na vjernog pratioca na vožnjama, CatEye Velo 8, mi je dao ideju kako bi mogao napraviti svoj dnevnik. Godina ima 12 mjeseci, to će mi biti 12 sheet-ova, svaki za određeni mjesec. Na svakom od sheet-ova za mjesec će se voditi statistika, sa grafikonima dužina i prosječnih brzina,za dati mjesec.

- mjesečna statistika -

Na kraju, u glavnom sheet-u, koji će se zvati po godini, za koju se vodi dnevnik, ću prikazivati grafikone sa kilometražama, svakog od mjeseci, i jedan grafikon sa ukupnom kilometražom, i željenom godišnjom kilometražom, da se vidi gdje sam…

- godišnja statistika -

Ma, ništa komplikovano…

I tako je Excel fajl – Bike_Log 1.0 – ugledao ekrane naših monitora. I bilo mi je žao, da ga ne podijelim sa ostatkom biciklističkog svijeta… E, da. Ono 1.0 u nazivu se odnosi na verziju fajla, odnosno, ukoliko želite da nešto dodam, ili poboljšam, ubacim neki novi feature, imate moj mail u fajlu, pa mi pišite.

Bike_Log 1.0 je napravljen u Excel 2007 formatu

Link za download: Bike_Log 1.0

Uživajte.

P.S. Pošto su mnogi (već) slali molbu da nemaju Execl 2007, i nisu  u mogućnosti da otvore fajl, napravio sam i verziju za starije Excel-e, od verzije 95 do verzije 2003.

Link za download verzije za stariji Excel: Bike_Log 1.0 – 97-2003

P.S.S …and for our English speaking cyclists, english versions:

Bike_Log 1.0 – english version

Bike_Log 1.0 (97-2003) – english version

Radnje

Information

One response

18 01 2011
Djena

Ko prije blogu sam u njega upada….:)

Ostavite odgovor

